![Илия НАЛБАНТОВ, анализатор](/files/tn/173993757630199.jpg)
![Виц на деня](/files/tn/144792989037325.png)
- Нима? Ти имаш поне 3...
- Да, но те всички много приличат на жена ми.
![Виц на деня](/files/tn/144792989037325.png)
-Непоносимо, госпожо.
![Статус във фейсбук](/files/tn/144792839652184.png)
Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Директната капиталова инвестиция ще е над 1,4 млрд. евро
Правителството в Анкара е готово да предостави над 100 млн. евро в подкрепа на строителството на новата фабрика
Все още не е ясно дали фабриката ще се управлява от Skoda, или от Volkswagen
Новият завод ще е с капацитет от 300 хил.автомобила годишно, ще осигурява до 5 хил.работни места
Конкурентни сме и спрямо други страни от ЕС и спрямо такива като Сърбия
Очаква се окончателното решение да се вземе след Великден, пише DPA
Проблемът с квалифицираната работна ръка тежи на страната като воденичен камък
Окончателното решение на ръководството на “Фолксваген” относно завода им на Балканите – дали ще се строи у нас или в Сърбия, ще бъде взето през май
Проблемите в Турция са политически, в Румъния - инфраструктурни, а Сърбия и Северна Македония са аутсайдерите, пише уважаван немски вестник